Herlig tunfiskrøre | Nullfiresyvni: Herlig tunfiskrøre

Sider

søndag 5. januar 2014

Herlig tunfiskrøre

Fabelaktige Maia la nettopp ut en oppskrift på tunfiskrøre som jeg bare måtte prøve. Jeg elsker tunfiskrøre og har egentlig aldri tenkt på å lage min egne. De siste par dagene har jeg ikke spist annet. Den er kjempegod. Neste gang skal jeg tilsette kapers også.

Idag hadde jeg en rolig stund mens gutta sov til å blogge og spise god frokost. Deilig! 
 


Tunfiskrøre på knekkebrød er kjempegodt

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Hyggelig å se at du er litt aktiv her inne igjen. Selv har jeg vært dårlig på det i det siste, men har bestemt meg for å skjerpe meg litt ;)
    Vil bare ønske deg et riktig gidt nytt år, måtte 2014 bli magisk :)
    Klem Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) det har vært en lang periode med mangel på motivasjon. Tror jeg er tilbake nå, men det blir nok litt mer hverdagsting og litt mindre interiørfokus framover.

      Godt nyttår til deg også Marie :)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.