Snart advent | Nullfiresyvni: Snart advent

Sider

søndag 17. november 2013

Snart advent

Det ble en lang pause. Lenger enn jeg hadde tenkt. Jeg har vært for sliten og hatt for lite motivasjon til å blogge. Barnehagebarn, ny stilling på jobben og ny hverdag har tatt på. Men nå som vi nærmer oss jul merker jeg at jeg syns det er koseligere med bloggingen igjen.

Jeg er så heldig å være påmeldt frk fabelaktigs førjulskosete bloggtreff neste lørdag. Og jeg gleder meg veldig til å treffe andre bloggere, gründerdamene fra festfabrikken, secrets by bruth og rudolf/lille himmel og woods agenturer, shoppe litt og spise god mat. Håper å få unna noen julegaver også denne kvelden.

Tittet innom Zanz som er en av postene på programmet neste lørdag og så at de hadde den fine Kubus-lysestaken til byLassen i kobber. Den står høyt på ønskelisten. Hadde vært den perfekte adventsstake med svarte lys som her også.

4 kommentarer:

  1. Den er helt RÅ!
    Spørs om det ikke blir litt shoppings på Zanz ja:))
    Ønsker meg veldig kubus jeg og, men klarer ikke og bestemme meg for farge.... ♥

    Vi sees på lørdag:)

    SvarSlett
  2. Det bildet er som å ta et utsnitt av min ideelle interiør samling! Elsker kombinasjonen gammelt og nytt :-) Takk for inspirasjon, må inn å lete litt på finn.no her på sengekanten. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg masse til shopping på zanz!! :)
    Morgendagen blir en fantastisk dag:)

    Klem

    SvarSlett
  4. det var bra jeg overtalte deg til å bruke ALLE de pengene *fnis* slik at du fikk den kubusen i kobber *ler*

    Vi MÅÅÅ sees snart! selv om det er Mission Impossible 7, jeg tror faktisk vi er oppe i del 7

    Ønsker deg en aldeles fortryllende desemberuke ♡
    Her er det full rulle på jobb, men til helgen reiser jeg til Tallinn med mannen - LYKKE!
    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.