New York Loft | Nullfiresyvni: New York Loft

Sider

fredag 30. august 2013

New York Loft

Inspirasjonen er på vei tilbake. Vi går på visninger, men har ingen konkrete planer om å flytte. Vi skal endelig få orden på soverommet/arbeidshjørnet. Jeg tror det blir en bra høst.

Jeg blir alltid inspirert av kule loft. Fabrikkstilen, de store vinduene, massevis av lys. Jeg drømmer om New York hver gang jeg ser disse bildene. Heldig for meg, så skal vi dit om noen få uker.

Dette ligger i Brooklyn og var tidligere et verksted.

1 kommentar:

  1. Helt enig, såååå kult med loft! Det nærmeste vi kommer New York.. er brickwallen i stua! Veldig fornøyd med den!!
    Tenk dere reiser snart, heldiggriser!!! ;)))

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.