Netflix-invitasjon og anbefalinger | Nullfiresyvni: Netflix-invitasjon og anbefalinger

Sider

onsdag 28. august 2013

Netflix-invitasjon og anbefalinger

I går var jeg og noen andre bloggere invitert til The Thief på Tjuvholmen av Netflix. Jeg var der på vegne av Foreldremanualen som jeg blogger for innimellom. Vi ble presentert noen nye løsninger Netflix har kommet med, fikk deilig treretters middag og en omvisning på taket av hotellet. Jeg har aldri vært på The Thief og syns det var fantastisk fint der. Vi var i et eget rom kalt Tjuvholmen som var innredet i sort gull og kobber. Skikkelig lekkert (men vanskelig lys å ta bilder i...).

Hyggelig kveld sammen med JosefineMaria og Elin og Marley fra Netflix.

Vi sjekket ut Netflix for en måneds tide siden etter at vi har hørt så mye bra om serien deres, House of Cards. Vi elsket Borgen og ble like hekta på House of Cards. Jeg elsker politiske dramaer. Nå har vi blitt hekta på en annen Netflix-serie, Orange is the new black. Denne serien fikk jeg vite i går at er basert på boken ved sammen navn som igjen er basert på virkelige hendelser. Serien handler om en alminnelig jente som må i fengsel etter å ha smuglet doppenger i ungdommen. En annerledes serie med et fantastisk persongalleri.


Nå var jo grunnen til at jeg ble invitert i går at de skulle snakke om brukervennlighet for barn (og voksne). Vi setter av og til på Bakgårdsgjengen for Max for den har innslag av både sang og dans og sterke farger. Han klarer ikke sitte stille og bare følge dialoger på tv enda. Jeg benyttet anledningen til å ønske meg flere serier med sang og musikk for barn.


Heldige oss fikk noen fine goodiebags med bla bok og moleskin til mor og kosedyr til Max :)

Bruker dere Neflix? Har du noen serier å anbefale meg eller Max?

3 kommentarer:

  1. Jeg anbefaler Sons of Anarchy!
    Rå serie, pluss at hovedpersonen "Jax" er så kjekk at jeg holder på å dø :D
    "Orange is the new black" er helt fantastisk, visste ikke den var basert på en bok -
    gleder meg til ny sesong!
    The killing er også en bra serie dere bør se :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tak for supre tips. SoA har vi sett og jeg er helt enig. Jax er såååå kjekk. Fin serie for både mannen og meg det der ;)

      Jeg kaster meg over boka til orange is the new black nå. Blir enda bedre nå som jeg vet den er basert på virkelige hendelser.

      The killing- er det den danske? Må jeg sjekke ut ;)

      klem

      Slett
  2. Jeg ser på Netflix via IPhone og har kost meg med noen seier jeg nok aldri ellers hadde funnet. Liker som deg OITNB. Jeg vil anbefale deg Drop Dead Diva som handler om en modell som dør i en ulykke og kommer tilbake i kroppen til en tykk advokat. Høres ikke så stas ut, men den er ordentlig festlig samt at man følger diverse rettssaker. Om man vil le anbefaler jeg New Girl. Koselig drama finner du i Life unexpected, morsomt drama i The Big C.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.