Juli | Nullfiresyvni: Juli

Sider

fredag 2. august 2013

Juli

Vi har rundet august og jeg tok en laang bloggpause. Var ikke sikker på om jeg ville komme tilbake. Er fremdeles ikke det. Men juli har vært deilig, bydd på finvær, ro og gode venner.


Pjokken ble ett år, lærte seg å gå alene, har badet masse, vært på hytta til bestemor og farfar, spist mye is og bruker alt han kommer over som klatrestativ. Selv er jeg tilbake på jobb. Jeg har hatt en deilig venninnetur til Amsterdam med shopping og barnefri, hatt mer barnefri da mannen og poden dro alene på fjelltur, vært på Norgesferie med den lille familien min og kastet med på utfordringen til Polliani. Nå skal mor bli sprek! Det har skjedd fint lite på interiørfronten. Vi har vært en tur på Ingierstrand og sett nyoppusset "Den hvite elefant". Men jeg tok bare bilder av blåskjell og vin... Kjøkkenet nærmer seg litt mer ferdig. Men så var det disse listene...

Jeg nyter fremdeles rolige dager før barnehage start og fullt kjør på jobben og ønsker august velkommen med nye utfordringer og opplevelser.

1 kommentar:

  1. Jo kom tilbake!!!
    Ps. Syns det er så kjekt å følge deg på ig!!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.