Ikea-katalogen 2014: #tastundentilbake | Nullfiresyvni: Ikea-katalogen 2014: #tastundentilbake

Sider

fredag 16. august 2013

Ikea-katalogen 2014: #tastundentilbake

Litt på etterskudd her. Jeg var på lanseringen av Ikea-katalogen 2014 sammen med en herlig gjeng bloggere. Fokuset til Ikea denne gangen handler om å #tastundentilbake. Ikea har nemlig gjennomført en undersøkelse hvor det kommer fram at folk har dårlig samvittighet når det kommer til bildet av "den perfekte familie". Så mange som halvparten av alle nordmenn føler at de ikke strekker til i hverdagen. Ikea har derfor lagt vekt på å gjøre det enkelt for oss å ta stunden tilbake. Hvilken stund, er opp til deg. Ikea legger tilrette for å innrede for små hverdagsstunder. Selv kunne jeg tenke meg litt tid med en god bok og en kopp te. Denne lesekroken hadde vært perfekt for meg.


Jeg kunne også godt tenkt meg flere produkter fra Stockholm-serien. Blant annet disse fine spisestolene. Jeg ønsker meg stor spiseplass neste gang vi flytter så vi kan samle mange gode venner.
Denne TV-benken syns jeg også var skikkelig kul. Livet som småbarnsforeldre er ikke alltid så spennenende sosialt sett og da er det hyggelig å krype opp i sofaen med en god film etter at pjokken er i seng. Ikke dumt å da ha et fint møbel å se på i tillegg.
Hvilken hverdagsstund savner du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.