Barnehagestart | Nullfiresyvni: Barnehagestart

Sider

lørdag 10. august 2013

Barnehagestart

Lillemann har begynt i barnehagen. Vi var heldige å få andrevalget vårt og barnehagen ligger bare en liten gåtur lenger ned på Torshov. Mandag var vi klare for første dag og det var nok tre som var spente på hvordan dette skulle bli. Pappaen og jeg har gledet oss. Pjokken elsker andre barn og vi tror at det vil være veldig fint for ham å leke med andre og bli aktivisert. Han er en skikkelig klatremus om dagen og det er litt av en utfordring å passe på.


Barnehagestart gikk over all forventning og etter tre dager var lillemann en av gjengen. Ingen tårer og ingen dårlig samvittighet. Han har korte dager og skal være en dag hjemme i uka med pappaen eller meg. Det passer oss veldig fint akkurat nå og jeg er heldig som har en veldig fleksibel jobb som gjør det mulig.

1 kommentar:

  1. Herlighet, det var en søt gutt på vei til barnehagen!
    Så bra at han trives!

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.