Tripp trapp tresko | Nullfiresyvni: Tripp trapp tresko

Sider

torsdag 27. juni 2013

Tripp trapp tresko

Jeg husker min egen tripp trapp stol. Den var mørk brun og fulgte meg lenge. Faktisk står den fremdeles hos pappa. Nå til bruk for barnebarna. Jeg er veldig glad i disse designklassikerne. Vi kjøpte en til Max da han ble født. En rød en. Nå elsker han å sitter her og holde på med sitt (les: smøre maten utover hele play tray-bordet vi har festet på).

Nå så jeg at to av de gamle, originale fargene er relansert. Tror nok neste barn må få den blå.


 bildet er hentet fra stokke

Har du et forhold til tripp trapp stolen?

3 kommentarer:

  1. Ååå, tripp trapp stolen :) Hadde en sånn da jeg var liten. I furu mener jeg å huske! Når jeg får barn skal jeg definitivt kjøpe en (min gamle er nok dessverre borte).

    Klem Marie

    SvarSlett
  2. Jeg hadde tripp trapp stol selv og mine barn hadde også, denne klassikeren har visst kommet for å bli:)

    Håper dere har fine dager
    varm klem:)

    SvarSlett
  3. *her i huset har vi tre tripp trapp stoler, og jeg elsker dem! en av stolene er forresten den som den lille gutten med lyse krøller står og maler på bildet; det er nemlig jonathan 2,5 år gammel;) fin dag til deg* v

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.