Lei en leilighet | Nullfiresyvni: Lei en leilighet

Sider

torsdag 13. juni 2013

Lei en leilighet

Som jeg har nevnt tidligere så leide vi en leilighet gjennom airbnb da vi var i København første helga i juni. For oss var dette perfekt, for da kunne vi legge Max og ha muligheten til å sitte oppe i stua utover kvelden. Vi koste oss masse. Leiligheten lå i flotte Fredriksberg, med kort vei til både metro og hyggelige butikker og kafeer. Ikke er det så lang vei til verken sentrum, Nørrebro eller Vesterbro heller.

På kveldene hentet vi take away fra en av de mange mulighetene i nabolaget og på dagen koste vi oss i byen. Et fantastisk alternativ til hotell og det føltes akkurat som å være hjemme (bare at denne leiligheten var litt finere enn vår egen). Og det er ofte rimeligere enn hotell.

Dette er hvor vi bodde:













3 kommentarer:

  1. En lys og trivelig leilighet dere hadde leid :)
    København er en trivelig by.
    Jeg ble så fascinert av de urtekassene..smart løsning med den "rammen" over, ikke så fristende for en katt å klatre oppi da ;)

    Janne

    SvarSlett
  2. Godt tips! Virkelig lurt når man reiser med små barn :D

    SvarSlett
  3. Åh, for en herlig og sjarmerende leilighet, og typisk dansk.
    E l s k e r!!
    Neste helg skal jeg til Køben, og vi skal også leie en leilighet i Nyhavn.
    Den er dessverre ikke like interiørmessig fin som den dere leide da men.
    Super sentralt beliggenhet.
    Selv om jeg også digger både nørrebro og vesterbro og deres gamle og sjelfulle omgivelser og leiligheter, og ikke minst bruktbutikker.

    Og som jeg gleder meg! Og veldi kult bryllupskort over her;)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.