Hilsen til brudeparet | Nullfiresyvni: Hilsen til brudeparet

Sider

fredag 14. juni 2013

Hilsen til brudeparet

På lørdag var vi i bryllup. Jeg elsker virkelig bryllup. Man kan pynte seg, alle er i godt humør, det er en god grunn til å få barnevakt og ha en hel dag sammen med mannen.

Jeg liker å skrive noe hyggelig i kortet til brudeparet. Et dikt, reksten til en sang jeg syns er fin... Denne gangen fant vi et kort (på urban outfitters faktisk) som jeg syns var så veldig fint og perfekt til denne kjærlighetsdagen.


2 kommentarer:

  1. Kult kort!
    Bryllup er fint, vi skal på to i sommer,
    gleder meg ;)

    Fin lørdag til deg!
    Klem fra Maren

    SvarSlett
  2. Så dette bildet når du posta det på ig! Og jeg eelsker det! (Er kortoman) Så ut som dere hadde det supert! Åhh bryllup.. har lyst å gifte meg en gang til jeg.. ;-)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.