Hageselskap | Nullfiresyvni: Hageselskap

Sider

torsdag 6. juni 2013

Hageselskap

Jeg gleder meg til dagene blir ordentlig varme igjen. Til vi kan sitte ute til langt på natt og skravle og kose oss med venner. Til vi kan invitere på hageselskap utenfor blokka og grille.

I dag tok jeg inn noen hundekjeks og kom i sankthans-stemning. Vi plukket alltid blomster som vi pyntet med dagen før sankthans da vi var små. Blomsteraften kalles den dagen. Og kanskje er Max stor nok til å bli med i år.


Dette er mitt bidrag til Fabrikens torsdagstema: Fest. I mitt tilfelle: Sommerfest.

Og gratulerer så mye til Sverige med nationaldagen!

2 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde❤håper der blir mange fine dager til å kose seg ute!
    Hundekjeks er så fine:)
    God helg til eg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte bilder.
    Hundekjeks er kjempe fint
    Ha en fin fredag.
    Klem Christina

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.