Endelig | Nullfiresyvni: Endelig

Sider

søndag 23. juni 2013

Endelig

Det er så deilig å igjen få satt seg ned med pc'en, en kopp kaffe og kjenne at lysten på inspirasjon vender tilbake. Har vært temmelig uinspirert på interiørfronten i det siste. Det sammenfalt med at jeg har begynt å gå tilbake i jobb noen dager i uka, massevis av hyggelig besøk og andre gjøremål. Men nå begynner vi å få litt oversikt igjen.

På fredag fikk jeg også utnyttet at jeg fremdeles er hjemme noen dager på dagtid, og tok to nye tattoveringer. Jeg er så pinglete og veldig ubeslutsom på dette området, men nå var det deilig å få bestemt seg for motiv og plassering. Superfornøyd. (skulle selvfølgelig vært tøff nok til en flott sigøynerdame på den ene armen. jeg må bare bli kvitt den lille stemmen kalt superfornuften. hun er ganske irriterende av og til)


Har du noen tattoveringer?

5 kommentarer:

  1. Så kul!!! :-D

    Ingen tatoveringer her i gården, men drømmer om en som slynger seg fra litt under armen og ned til hofta. Litt sånn som Lady Gaga vettu.
    Men så var det superfornuften da... og pengene;-)

    Ønsker deg en super søndag videre, digger digger digger den nye tattisen din:-) Tøffa!

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  2. Så fin den var :-D Jeg har ingen.. Superfornuften min er veldig stor! Egentlig litt bra også, for ellers hadde jeg vel ikke hatt ett eneste bart hudområde på kroppen om jeg fikk det som jeg ville da jeg var 18, haha!

    SvarSlett
  3. Jeg har ingen tatoveringer, men alle tror jeg har... fordi jeg kjørte Harley Davidson før og var en del av det miljøet. Der har jo alle flust opp.

    -Mona-

    SvarSlett
  4. Du er gææærn! Har nåleskrekk jeg... hihi!

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  5. Jeg har sagt det før, og sier det igjen.. Elsker denne!! Bra valg!
    Lider av beslutningsvegring når det gjelder permanent blekk jeg også.. men har veldig lyst på!!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.