Sør Afrika | Nullfiresyvni: Sør Afrika

Sider

onsdag 29. mai 2013

Sør Afrika

Jeg elsker Sør Afrika. Vi besøkte landet i 2009 da lillebror studerte her og siden har jeg hatt lyst til å komme tilbake. Selv om landet har en vanskelig fortid og fremdeles sliter på mange områder, er det også så mye som er så fantastisk med å være her.Kulturen, folkene, naturen, herlige byer, flott arkitektur, deilig vin og god mat, og muligheten for å dra på safari er noen av grunnene til at jeg vil tilbake. Og så ligger vi jo i samme tidssone, og det er en fordel, kanskje spesielt når man reiser med barn.

Dette flotte hjemmet ligger i nettopp Sør Afrika. Hadde ikke sagt nei takk til å tilbringe en ferie her...




Det er noe helt fantastisk med å dusje utendørs...


bildene er hentet fra marie claire maison

4 kommentarer:

  1. Nydelig. Ha en fin fin dag. Hilsen Tone

    SvarSlett
  2. Så utrulig nydelig og fine dusjen:))fantastisk med ein slik plass!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Wow, for et fantastisk hus det var. Jeg har aldri vært i Afrika, men min mamma har vært der flere ganger og hun elsker det. Hun har lovet guttene en tur når de blir større, spørs om ikke mannen og jeg også må slenge oss med da :-)

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.