Lansering av Byggmakker+ | Nullfiresyvni: Lansering av Byggmakker+

Sider

lørdag 25. mai 2013

Lansering av Byggmakker+

For et par uker siden var jeg på lanseringen av Byggmakker+, en samleside for guider, inspirasjon, eksperthjelp og artikler. Siden har samlet alle filmsnuttene til hvordan man kan gjøre ting selv, man kan stille spørsmål, eller bare surfe rudt og titte på fine bilder. Og supert for meg, de har laget en egen app til ipad.


Nå er ikke jeg den som er så flink til slike DIY-prosjekter, men nå tror jeg jammen meg jeg skal sjekke ut nye Byggmakker+ for tips til hvordan jeg kan lage meg en ny balkongplass som dette:

1 kommentar:

  1. Hei,

    Hyggelig å høre at den nye tjenesten vår (www.byggmakkerpluss.no) falt i smak og lykke til med balkongprosjektet ditt, send oss gjerne noen bilder når det er fiks ferdig ;-)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.