Køben baby | Nullfiresyvni: Køben baby

Sider

fredag 24. mai 2013

Køben baby

Jeg elsker København. Neste helg drar jeg, mannen og mini på en liten tur til en av mine favorittbyer.
Stort sett har jeg besøkt venner når jeg har tatt turen, og fordelen er jo at man får sett litt forskjellig. Denne gangen har vi tenkt å gjøre Nørrebro. Et område jeg har vært altfor lite i, men syns er utrolig sjarmerende.

Vi har booket en leilighet gjennom Airbnb, et utrolig smart konsept. Vanlige folk leier ut et rom, en leilighet, en campingvogn etc til gunstige priser. For oss som reiser med lillemann er det perfekt å kunne legge han på et eget rom så vi voksne kan ha litt alenetid på kveldene og ikke må legge oss sammen med ham. Jeg har ikke prøvd det før, men nå skal vi altså leie leilighet i Fredriksberg. Og det koster oss bare 2300 kr for to netter. Ser jo veldig fint ut da. Jeg gleder meg.



Selv om vi har vært i København mange ganger vil jeg gjerne ha tips om dine skjulte perler, eller ting du mener vi absolutt må få med oss.

4 kommentarer:

  1. Så herlig å dra der til,har aldri vært det men kunne godt tenkt meg ein tur:)
    Kos dere masse og så håper eg du får masse gode tips til plasser både å besøke,shoppe og spise på!
    Fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det så fint ut! Link må sjekkes ut. :)

    SvarSlett
  3. Den så fresh ut, og køben er bare så digg;) Skal snart jeg også,jippi!

    Kos deg ;)

    -malla-

    SvarSlett
  4. Det så utrolig braut. Vi snuser også på tur til Køben med hele bølagjengen til sommern, og da er jo leilighet genialt. Skal sjekke ut det nettstedet!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.