Hagen | Nullfiresyvni: Hagen

Sider

fredag 31. mai 2013

Hagen

Vi bor ved Torshovdalen, eller hagen, som vi liker å kalle den. Fordelen med en offentlig hage er at noen andre steller den for deg. Utenfor blokka er det på den ene siden parkeringsplassen til oss som bor her, noen små gressplener og noen fantastiske trær. I helgen som var skrudde jeg og naboen opp nye hagemøbler og nå kan vi nyte late sommerdager rett utenfor døra. Perfekt for Max å få litt skygge fra de vakre trærne, det er kort vei å hente ting og tang og det er utrolig hyggelig å skravle med naboene. Flere har små barn selv.

Selv om jeg på sikt kunne tenke meg hus med en liten platting (jeg er ikke noe hagemenneske) så funker dette veldig fint i mellomtiden. Og hvor vakkert er ikke kirsebærblomsttreet?






1 kommentar:

  1. Så nydelig plass dere har utenforbi og så nydelige bilder:)
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.