På min vegg | Nullfiresyvni: På min vegg

Sider

torsdag 18. april 2013

På min vegg

Ja da har omgangssjuken nådd oss også. Jeg kan huske jeg hadde det en gang da jeg var ti år gammel. Ikke et kjært minne må jeg innrømme. Nå er det pjokken sin tur. Hvis man lurer på hvor mye væske en liten kropp kan holde på en gang, kan omgangassjuken være en ide. Nå krysser vi fingrene for at ikke mannen og jeg blir smittet.

Slenger meg på torsdagstemaet til Fabriken- hva har du på veggen? Det blir ikke de beste bildene mellom slagene her, men det får så være. Kjøkkenveggen. Ser jeg må bytte ut småbildene snart...


 To søte japanske damer. Hun til venstre er fra Japan-turen og hun til høyre er fra Kremmerhuset



Kart over t-banen i London. Kjøpt på Norway Design.

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker t-bane kartet, super kult!
    God bedring til lille Max!
    Klem Marie

    SvarSlett
  2. Så utrulig stilig kart,bilder og japanske damer:)masse god bedring,omgangssyke er ikkje kjekkt!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Uff verste sort, god bedring til lille pjokken! Så stilig vegg du har, her går det mye i meg selv, og mannen som skater haha!
    Det ble ikke noe barnevognteateranmeldelse på deg da i går regner jeg med!?
    Klemmer Stine

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.