Liten på fest | Nullfiresyvni: Liten på fest

Sider

fredag 26. april 2013

Liten på fest

De neste par ukene står navnefest til fineste Teddy, 60 års lag til mamma og bursdag til William 3 år på planen. Max trengte derfor noen penklær. Jeg ville ha noe som var litt søtt (han kan jo fortsatt ha det når han bare er ti måneder) og vi kjøpte da denne ballongshortsen på søndagsmarkedet på Blå. Litt stor, men da funker den i sommer og. Dette blir matchet med en "lin"-skjorte fra H&M, mørkeblå strømpebukser (jeg skulle veldig gjerne hatt knestrømper, men det finner jeg ingen steder til gutt) og en rød tverrsoversløyfe fra Polarn och Pyret (den er litt mer orange enn den ser ut til her). Egentlig ville jeg ha en kraveløs skjorte, typ bestefarskjorte, men da jeg fant denne sløyfa måtte jeg ha den. Så nå er Max klar for fest.

6 kommentarer:

  1. Så søtt, du er heldig som fortsatt kan bestemme hva de søte små skal ha på seg;) den tid ser ut til å være forbi i vårt hus;)

    Fin fredag til deg;)

    -malla-

    SvarSlett
  2. Herregud så nydelig han er :)
    Håper dere får ei fin helg!

    Klemmer AM :)

    SvarSlett
  3. Sååå fin :) Nydelige klær!
    Klem Marie

    SvarSlett
  4. For en stilig kar han kommer til å bli på fest, det perfekte festantrekket spør du meg :-) Jeg syntes alltid det var så vanskelig å finne pent tøy til guttene. Enten var det dress så de så ut som små menn eller så var det lyn og biler på klærne. Det er faktisk lettere å finne pent tøy til de nå som de er større. Digger sløyfa til prinsen - übercool ;-)

    Ønsker deg en herlig helg snuppa!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Å herlighet så nydelig!! <3
    Ser ut som dere har kost dere i dag da! Og du var nydelig du også!! ;-)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.