Kundekveld hos Ruth og Rudolf | Nullfiresyvni: Kundekveld hos Ruth og Rudolf

Sider

mandag 29. april 2013

Kundekveld hos Ruth og Rudolf

På torsdag var jeg invitert hjem til fabelaktige Maia på sushi før kundekvelden hos Ruth og Rudolf. Jeg elsker sushi og Maia hadde kjøpt inn masse godt. Vi skravla som gamle venninner og koste oss. Maia er herlig ærlig og rett på sak. Akkurat det jeg liker! Og Nala håpet virkelig noe skulle falle på gulvet til henne. Dessverre er jeg ikke sååå dårlig på spisepinner, Nala.





 Herlige farger!

Kundekvelden var veldig koselig og jeg traff igjen flere kjente ansikter. Maia siket opp med fantastiske cupcakes og det var både skattejakt og hyggelige rabatter.

1 kommentar:

  1. Så koselig:))
    Jeg skulle jo selvflgelig vrt der, men med en datter med brukket nese måtte jeg prioritere heimen, hehe:))

    Eeeeelsker fatene fra HAY! ♥

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.