Hotell i storbyen | Nullfiresyvni: Hotell i storbyen

Sider

lørdag 20. april 2013

Hotell i storbyen

I dag skulle jeg egentlig vært på finfin bloggfest med andre finfine bloggdamer, men lillegutt bestemte seg for å dele den gode omgangssykeopplevelsen med sin mor. Så her sitter jeg i stua, med pc'en på fanget. Mannen er sendt ut på fest 8en av oss bør jo nyte lørdagen) og pjokken har endelig sovna.

Jeg benytter anledningen til å planlegge turen til NYC. Vi har vært der tre ganger før, så dette blir bare en kose oss og slappe av, spise god mat og nyte tur. Vi har sett det som må ses før og gjort det som må gjøres. Derfor har vi lyst til å bytte hotell. Tidligere har vi bodd på hotel Gerschwin som er helt ok og har en fin beliggenhet i 27 gate. Nå har vi lyst til å komme oss lenger ned, typ 14 gate og nedover mot East Village og SoHo.

Så er det noen som har tips? Gjerne innenfor litt ok prisrammer. (Selv om vi har vært der før så tar jeg gjerne imot andre hyggelige, morsomme, sære, spesielle, kule, koselige, trendy tips også)
via 
 

2 kommentarer:

  1. Usj, god bedring!
    God bruk av tiden da... :))
    Kos deg med planleggingen ♥

    SvarSlett
  2. Huff, så du ble smittet ja... Så kjedelig! Det ble ikke bloggfest på meg heller, men tur til Oslo og overnatting på hotell med mannen i stedet. Veldig koselig med litt barnefri og kjærestetid. :)

    God bedring og god ny uke!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.