Vårfølelse | Nullfiresyvni: Vårfølelse

Sider

lørdag 16. mars 2013

Vårfølelse

Når det er vår blir det korallfargede negler, tøysko på føttene, åpen vårjakke og solbriller. Det blir kaffe på benken i Åsenhagen, trilleturer til Løkka som lukter jord, utepils på Olaf Ryhes plass.

I mens får vi nyte deilig vårlig inspirasjon fra Hviit.


alle bilder tatt av meg


Lite tips
Google reader stenger sjappa. For dere som har brukt dette verktøyet for å følge blogger kan jeg foreløpig anbefale bloglovin'. Du finner deres ikon i menyen til høyre. Her er det også lett å importere alt fra Google reader og over.

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder i nydelige farger... og jeg kjenner hjertet hopper ett ekstra hakk når du nevner alle de fordelene våren bringer med seg *sukk* Men i dag snør det tett her og jeg elsker å ta portretter i snøvær, så kanskje det blir en tur ut med kamera! :)

    Det var nytt for meg at dagene også telles i magen ift nyfødte! Takk for info! :)

    Ha en fin dag:)

    //Beate

    SvarSlett
  2. Ahhh, jeg lengter etter V Å R ♥
    Men her har det snødd i ett døgn!!
    Får kose meg meg bilder fra Hviit i stedet da, sidn jeg ikke fikk kommet meg på påskekosen:)

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  3. Härliga bilder med vackra vårfärger!
    Å nu längtar vi efter våren, kram Suss

    SvarSlett
  4. Korall altså... liker det bare mer og mer! Men prøver jo stadig å overbevise meg selv om at det blir for mye å bytte ut fargene jeg har med det... hmm.. vet ikke helt hvor overbevisende jeg selv er, men... :-D

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.