Vår! | Nullfiresyvni: Vår!

Sider

fredag 1. mars 2013

Vår!

Endelig.
Det er vår.
Og helg.
Jeg starter dagen med deilig lett frokost og litt inspirasjon. Syns fargekombinasjonen på Elle og Elle Decortation denne gangen er fantastiske.

I kveld skal jeg ut og drikke herlig bobler med bestisen. Hennes Teddy er 9 dager eldre enn Max og hun er tilbake for jobb for fullt fra og med i dag. Må innrømme jeg er bittelitt misunnelig. Heldigvis kan Max og jeg glede oss til fine vårdager fremover.


Oslo viser seg fra sin beste side i dag og vi skal ut og trille i sola. Max har begynt å krype, og det betyr at leiligheten må barnesikres. Og så er tann nummer tre på vei med sine utfordringer. Godt det er vår...

1 kommentar:

  1. God helg til dere!! Her er også tenner på vei (den første) så I feel you! ;-) Kos dere i sola! Og med bobler i kveld!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.