Sykestue | Nullfiresyvni: Sykestue

Sider

mandag 11. mars 2013

Sykestue

Pjokken er sjuk. Vi har ikke sovet så mye i natt. Jeg tror det er ørebetennelse igjen. I dag er det sykestue hjemme hos oss.



Lillegutt trodde også det var greit å leke med mammas kamera. Det var før vi sa at det var det ikke. Resultatet ble at jeg nåbare kan bruke 50 mm objektivet. Kanskje ikke så dumt å utfordre seg litt innimellom, men jeg håper at det andre objektivet kan dra på en sykestue og bli frisk igjen også.

3 kommentarer:

  1. Å, nei! Så utrolig kjipt med sykestue!
    Det er virkelig ikke noe verre enn å ha syke, små barn.

    Og ødelagt linse er heller ikke noe morsomt!

    God bedring til dere alle!

    klem Kristine

    SvarSlett
  2. Huff så ergelrig med objektivet, og stakar liten som er syk.

    God bedring til begge to! ;)

    //Beate

    SvarSlett
  3. Hei søte!
    Max har lekt tekniker skjønner jeg.. Uff! Håper det lar seg fikse.
    God bedring til pjokken!

    Takk for fine tanker på skapblogger - innlegget! Skikkelig masse respons og så kos at du tok deg tid til å dele dine tanker :)

    Fabelaktig mandag og start på uken <3
    klemklem

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.