Søndagsbildet/rosa inspirasjon | Nullfiresyvni: Søndagsbildet/rosa inspirasjon

Sider

søndag 17. mars 2013

Søndagsbildet/rosa inspirasjon

Endelig fikk jeg tak i fine ranukler jeg også. Og mamma kom med noen i gult og orange, perfekt til påske, da hun var her på lunsj i dag. Det ble rosa bobler i glassene som vi fikk av lillebror til bryllupet. Glassene fant han i en bruktbutikk i Berlin og er fra 1890. Bruker dem så ofte jeg kan. Jeg er ikke typen som setter fine ting i skapet og lar dem stå.


3 kommentarer:

  1. Så vakkert bilde av nydelige ranukler og deilige bobler ♥ For en flott bryllupsgave fra din bror, jeg er imponert. Disse har sikkert vært med på mange flotte selskaper gjennom tidene :-)

    Ønsker deg en fantastisk søndagskveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Å så utrolig fint glass! Vi samler også på antikke champagneglass (eller dvs vi har bare 4.. men forhåpentligvis kommer vi snart over flere i samme! ;-))
    Klemmer :-)

    SvarSlett
  3. Så nydelig søndagbilde av raunklene og det fine glasset med boblene oppi:)ein nydelig bryllupsgave du fekk av broren din og dei må jo så klart brukes:)
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.