Påskekos hos Hviit | Nullfiresyvni: Påskekos hos Hviit

Sider

fredag 15. mars 2013

Påskekos hos Hviit

Hviitambassadør Live (Lidyll) og Hviit inviterte til kjempehyggelig påakekos i går. Kombinasjonen fine jenter, shopping og gode tips er ikke feil. Live hadde planlagt påskeverksted for oss og vi fikk alle prøve oss på decoupage og maling av påskeegg. Kan vel si at ikke mestringsfølelsen var på topp på alt (jeg klarte jo dette som barn), men moro og veldig koselig var det.


Måtte jo benytte anledningen til å handle litt da jeg først var der. Klarte å begrense meg til en fin veske og sminkepung fra House Doctor og noen lekre servietter fra Bloomingville. Fikk også en veldig fin goodiebag med herlig inspirasjon

Follow my blog with Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Veldig koselig å treffe deg igjen i går! :) Du var flinkere på shoppe-begrensningen enn meg... men jeg hadde jo gitt meg selv lov, så da så! :-D

    Håper du får ei fin helg!

    Klem AM

    SvarSlett
  2. Så gøy det høyrtes ut:)kjekkt med goodiebag og alt:)
    Fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei søta!
    Takk for sist!
    Koste meg så på ambassadørkvelden jeg, og godt å se at dere andre koste dere også:)

    Fint innlegg du har laget!
    ....så gøy å se det gjennom andres øyne:)
    Fine saker du handlet også!:)

    Håper vi sees snart igjen, søta!:)
    Klem fra meg

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.