Klar for bypåske | Nullfiresyvni: Klar for bypåske

Sider

lørdag 23. mars 2013

Klar for bypåske

Jeg lengter etter sol og sommer (i alle fall etter ordentlig vår).

På denne tiden i fjor var det bare gater og vi satt i solskinnet på Olaf Ryes plass på Løkka. Vi har hele Torshovdalen som hage (fordelen med at kommunen eier hagen din er at noen andre klipper gresset...) og jeg gleder meg til å grille, sole meg og leke med Max. Vi har og en bitteliten balkong, perfekt for sene kvelder med et glass vin etter at pjokken har lagt seg. Og vi skal få større balkong, bare borettslaget kommer i gang med byggeprosessen (sikkert ikke før vi flytter, men det er lov å glede seg).

bildet er hentet fra ikea

Jeg har begynt å drømme om en platting. Hvor vi kan ha langbord med de fineste vennene og grille. Og hvor man slipper å tenke på blomsterbed og luking. Men varme, late dager i byen er heller ikke å forakte. Håper slutten på påsken kan bli en skikkelig deilig og varm bypåske.

Hva er dine påskeplaner?

2 kommentarer:

  1. Bypåske her også, men en liten avstikker hjem til Vestfold.
    Har vært ute og gått laaang tur i Oslo- sola i dag, og jammen var det deilig (skulle bare ønske det hadde vært litt varmere;-))!

    Riktig god påske til deg også, nyt den:-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  2. Blir bypåske på oss! Synes det er helt topp! Nå er det jo fantastisk vær, men litt høyere temperaturer hadde ikke vært å forakte...

    God påske!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.