Byen min | Nullfiresyvni: Byen min

Sider

søndag 17. mars 2013

Byen min

Lurer litt på om jeg skal lage en ny liten serie her på bloggen, kalt byen min. Er Oslo-jente tverrs gjennom og liker så godt denne byen. Tanken på å flytte utenfor ring tre er skremmende (men ikke utenkelig) og vi koser oss ordentlig på Torshov. Så nå er det kanskje på tide å vise frem litt av denne byen, og jeg kan få lekt meg litt med objektivet ejg er sstuck med for tiden, mitt Canon 50mm 1.8 (et resultat av at pjokken ødela min standard zoom). Ikke nødvendigvis en dum ting dette (vil i samme slengen tipse om at det er greit med idiotforsikring av innbo).

Flere av dere har kanskje sett denne veggen på ett av Holzweiler-skjerfene. Snublet tilfeldigvis over den i går og syns den var skikkelig fin.


En gammel dør ble en ny inngang.

Bor man i Oslo blir det jo noen timer her. Denne gangen på Jernbanetorget/Oslo Sentralstasjon.


Og nytt format. Blir bildene for store? (Tenker kanskje mest på de som er stående).

3 kommentarer:

  1. Jeg er også veldig glad i Oslo og synes det høres supert ut med et innslag fra byen din:) Synes bildene var greie jeg!

    Fortsatt fin helg til deg,
    god klem:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.