Vår morgenstund | Nullfiresyvni: Vår morgenstund

Sider

søndag 24. februar 2013

Vår morgenstund

I dag var det min tur til å stå opp tidlig med pjokken (vi tar annenhver dag i helgene). Stort sett er det veldig hyggelig å stå opp med ham. Så lenge jeg får opp øynene og klarer å fokuserer forbi det at jeg faktisk bare har fått fire timer søvn. De som ikke har barn vet virkelig ikke hva trøtt er....

Jeg gir ikke opp og prøvde meg igjen med NiBs utfordring. Blomst ble klippet og satt i glass, kaffe fylt på kopp... Og så var tålmodigheten til minsten brukt opp. 

Jaja, jeg setter han i hjørnet på kjøkkenbenken så får jeg ta bildene her i stedet, tenkte jeg. Så får jeg prøve å vinkle bildene så ikke hele oppussingshelv*** kommer i fokus. Og resultatet ble følgende:  

Hvorfor jeg trodde dette skulle gå fint vet jeg ikke. Les det med trøtt over.








Sånn. På siste bildet ligger pjokken på gulvet og leker med en ledning. Men dette er vår morgen og akkurat nå er det perfekt.

7 kommentarer:

  1. Thank you for the memories... ;)

    SvarSlett
  2. Herlig gjennkjenningstekst og bilder her. Hihi, utfordringer i hverdagen. Man finner ut av det etterhvert. Og så er det jo veldig koselig også :D

    SvarSlett
  3. Herlige bilder og tekst!

    Fin søndagskveld!

    SvarSlett
  4. Høres koselig ut!! Vi hadde også en dag hver i helgene da ungene var små...Nå er de umulige å få ut av senga, så tidene forandrer seg!!
    Ha en fin ettermiddag!!
    Siri

    SvarSlett
  5. ooo jess! akkurat sånn er det! Søt gutt du har ;)

    Én måned igjen av permisjonen her (ugh), så nå verdesetter jeg alle morgener for alt de er verdt! Prøver da hvertfall ;)

    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  6. Synes det ser ut som en veldig fin morgen jeg :) Herlig!

    Jeg tenkte at jeg, for en gangs skyld, skulle være med på en NIB konkurranse og fikk knipset noen bilder til frokosten i dag. Og da jeg endelig fikk lagt de ut og skulle melde meg på, tror du ikke de hadde stengt konkurransen da?! Typisk! Vel, vel, sånn går det når man ikke leser tidsfristen godt nok. Men fikk da iallefall noen bilder til bloggen... ;)

    Klem Marie

    SvarSlett
  7. Smiler og tenker at av alle morgenstundene jeg har sett siste tiden må dette være den nydeligste:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.