Søndagsbilde: Fargerikt | Nullfiresyvni: Søndagsbilde: Fargerikt

Sider

søndag 3. februar 2013

Søndagsbilde: Fargerikt

I dag har jeg gått løs på neste prosjekt. Herlige farger kommer inn hjemme hos oss. En del av et større prosjekt. Jeg skal vise dere resultatet senere...

Fineste Maia Fabeliaktig har valgt bloggen min som månedens blogganbefaling. Jeg er utrolig beæret. Maia er en herlig jente jeg er så heldig å ha truffet utenom bloggen også. Vi klikka med en gang, hun er akkurat min type jente- herlig, varm, skravlete og ærlig. Tusen takk for anbefaling og de vakre ordene, Maia.

Ha en deilig søndagskveld.




Mitt bidrag til fabrikens søndagsbilde.

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga foton, älskar den rosa :-) Ha en fin kväll. /Elina

    SvarSlett
  2. Spennende med prosjekt,
    gleder meg til å se:)

    Fin ny uke til deg
    og god klem:)

    SvarSlett
  3. Åååå vakre farger, nå ble jeg super spent...
    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.