torsdag 7. februar 2013

Sirkusbursdag

Jeg har latt meg inspirere av utrolig mange flotte barnebursdagsinnlegg på bloggene og gleder meg til vi skal ha barnebursdager her i huset. Allerede har jeg en ide om sirkusbursdag. Perfekt for jenter og gutter, liten og stor. Her om dagen gikk jeg forbi Tiger (TGR) på Grünerløkka og kom over billig partystasj som jeg tenkte å dele med dere.



Ti kroner per pakke med åtte må jo kunne sies å være et kupp. Tallerknene ble med meg hjem og får ligge i skapet til den gang vi skal arrangere sirkusbursdag.

Har du hatt temabursdager?

5 kommentarer:

  1. Sirkusbursdag høres fantastisk gøy ut, fortell mer hva du tenker, da?
    Jeg elsker temabursdag, synes det er ekstra stas å pynte og stæsje når man har et tema. Våre jenter hadde ikke noe tema på 1-årsdagen, da var vi nyinnflyttet i huset (14 dager før) og var egentlig mest fornøyd med at de fikk både vennebursdag og familiebursdag. I år blir de altså 2 i mai (tvillinger), og da skal det feires! Foreløpig har jeg ikke noen plan for tema, men de er jo såpass små at det kanskje ikke er nødvendig å legge lista så høyt enda. Om noen år planlegger jeg piratbursdag,.med skattejakt og annen moro. Tema er gøy!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror ikke det blir tema på ettårsdagen til Max heller. Også har han bursdag i sommerferien så jeg ser for meg at grillig i parken- bursdag blir en gjenganger...

      Piratbursdag høres kjempemoro ut!

      Til sirkusbursdagen tenker jeg at mannen er sirkusdirektør (han har så fin bart ;)). Vi kan ha en tryllekunstner som gjør enkle triks, en line de kan balansere på med en hjelpende hånd (evt bare legge et tau på bakken/gulvet), vekstang til verdens sterkeste med ballonger i hver ende...Bordet har pappservise som over, ellers veldig fargerikt og kanskje noen dyr? Barna kan få popcorn i egne kremmerhus og så kan vi ha ansiktsmaling. Nei nå fikk jeg lyst på sirkusbursdag selv gitt. Blir jo bare 30 en gang ;)

      Slett
  2. Å, det er gøy å planlegge bursdager! Vi har hatt monsterbursdag, sjørøverbursdag, dyrebursdag, halloweenbursdag, karnevalbursdag og superheltbursdag. Så lenge det er kake og godteri, så blir det bra :o)

    SvarSlett
  3. Jeg elsker alt som har med temaer å gjøre jeg, gøy! Tipper jeg kommer til å ta helt av den dagen jeg evt får barn... ;)
    Klem Marie

    SvarSlett
  4. Takk for tipset! :)
    Dette var søte og fargerike saker.
    Det blir gøy å arrangere barnebursdager når jeg en gang får barn. *hehehe*

    Kos deg videre på en tirsdag! :)

    -Heidi

    SvarSlett