NIB: Kontraster | Nullfiresyvni: NIB: Kontraster

Sider

tirsdag 5. februar 2013

NIB: Kontraster

Månedens NIB utfordring har tema kontraster. Med kontraster tenkte jeg med en gang farger. Men da jeg skulle gå igang med mitt eget bidrag så jeg jo at det finnes kontraster mellom  for eksempel

materialer: tre og metall, gips og silke
møbler: moderne og retro, nytt og brukt
stemninger: kaldt og varmt, lystig og trist
farger: sort og hvitt, rosa og senepsgult


Jeg avslører litt av prosjektet som vi har satt i gang med her hjemme. Rosafargen jeg la ut for et par dager siden er egentlig skikkelig HOT PINK! Jeg tror dette kan bli ganske så bra. For ikke å snakke om kontrastfylt. Men resten av prosjektet blir ikke ferdig før over helgen så dette får bli mitt bidrag.

Har du et kontrastfylt hjem?


16 kommentarer:

  1. Kult!! Fresht:)
    Her i huset er nok kontrastene mest sort og hvitt:)

    Lykke til i utfordringen ♥

    SvarSlett
  2. Bildet roper ut KONTRASTER!!!!!
    Herlig bidrag!
    Lykke til med utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott tirsdagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Stilig, gult og rosa er så knall sammen :-)

    SvarSlett
  4. så kult!
    malte et lite bord i lignende farge en gang. nå står det på snuppa sitt rom, så fornødde :)

    SvarSlett
  5. Nydelige farger og lekkert bidrag! :) Jeg gikk for rød stol ;) Masse lykke til! Klem

    SvarSlett
  6. Stilig bilde.

    Virkelig kontrastfylt. Liker!


    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  7. digger noen innslag av hotpink i interiøret:) Stilig! er vel gankse mye kontraster og farger her i uglahytta ja^^
    Ha en fin tirsdag!
    //Karoline//

    SvarSlett
  8. Digger denne fargekomboen;)
    Og nå ble jeg nysgjerrig på resten av prosjektet;)
    Så legger meg til som følger;)

    Gøy med ny og inspirerende blogg;)

    Lykke til!

    SvarSlett
  9. Kult!! Love it ! :) Minner meg om en genser jeg hadde på ungdomsskolen - akkurat de fargene - og jeg elsket den selvsagt ;)

    Ha en SUPERDUPER kveld.
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  10. Har en del kontraster, ja:) Jeg elsker farger, og er ikke så flink til å ha en helhetlig linje i interiøret, derfor blir det kontraster, både frivillig og ufrivillig:)

    SvarSlett
  11. Kult :) Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.