Mitt morgenøyeblikk | Nullfiresyvni: Mitt morgenøyeblikk

Sider

fredag 22. februar 2013

Mitt morgenøyeblikk

NiB har en utfordring som de har kalt ditt fineste morgenøyeblikk. Jeg tenkte jeg skulle slenge meg på og begynte å rigge til på kjøkkenet.

Men så kalte plikten. Stort sett er dette min morgen. Gjentatte ganger prøver jeg å drikke kaffen mens den enda er varm. Lyktes ikke i dag heller.

han er frustrert fordi han ikke skjønner helt denne krabbingen...

Dette er som dere kanskje skjønner IKKE mitt bidrag til NiBs utfordring. Jeg prøver igjen i morgen.

Hvordan er morgenen hos deg?

3 kommentarer:

  1. Hahahaha, kunne vært meg det der! Først må jeg rydde og så må jeg fikse ditt og datt og så slår ungen seg vrang! hO Ho

    Er nok sant det du sier, at verden er så mye mindre her inne! Min beste venn feks, (som er interiørguru nr. 1) hadde ikke hørt om Ylva Skarp engang, hi hi!

    SvarSlett
  2. Hehe!

    Min morgen i hverdagen er opp, dusj og rett på jobb. Ikke noe tid til hverken frokost eller kaffe, jeg verdsetter heller de ekstra minuttene på øyet :) Litt stusselig egentlig.

    Men i helgene liker jeg å ta igjen, så da er det god frokost ved bordet med kaffe og juice sammen med min kjære. Liker helgemorgenene :)

    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Dette høres utrolig kjent ut. Heldigvis har min lille snuppe en fast etterfrokostlur, så da rekker jeg akkurat kaffe og ei skive før det er på'n igjen ;)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.