En følelse av vår | Nullfiresyvni: En følelse av vår

Sider

tirsdag 19. februar 2013

En følelse av vår

Midt oppi kjøkkenoppussingskaos strømmet det i dag solstråler inn kjøkkenvinduet. Strålene blottla alt støvet i hele leiligheten, og innen jeg hadde satt meg ned med første kaffekoppen hadde støvsugeren tatt en liten dans over gulvene og kluten over andre flater. Det er nesten umulig å holde det helt rent når man pusser opp, men jeg orker i alle fall ikke SE støvet.

Det har ikke blitt så mye aktivitet her i det siste. Stort sett holder jeg på med Max, kjøkken eller jobben. Skal levere bladet jeg er redaktør for til trykken i morra og det skal bli utrolig deilig. Og nå mens jeg venter på at det korrekturleses skala jeg nyte en god kopp kaffe og få litt inspirasjon. Jeg er klar for lyse farger og småsko snart.

(og dere får en liiiten titt på kjøkkenet som begynner å ta form)


Elsker siste coveret til Elle. Deilige farger.

3 kommentarer:

  1. Spennende :) Gleder meg til å se ferdig resultat :)Planlegger en billig/hurtig fornyelse av kjøkkenet jeg også ;)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så deilig med kjøkken på stell ;-) Takk for tipset ad. vaskerom! hehe, har hatt slikt vaskerom vi også, men orket aldri vasket der pga "gamlismafia'n"! Som absolutt skulle vaske når jeg hadde mulighet til å vaske etter jobb - selv om de bare var hjemme hele dagen! ;-)

    SvarSlett
  3. Ååå gleder meg sånn til vår og småsko jeg og :)
    Gleder meg til vi får se mer av kjøkkenet!
    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.