Noe til kaffen | Nullfiresyvni: Noe til kaffen

Sider

tirsdag 8. januar 2013

Noe til kaffen

I går lagde jeg, for andre gang i livet, biscotti. Egentlig skulle jeg lage en ny runde før jul, men da var jeg som sagt sjuk. Så da ble det til at jeg fikk testa ut den nye Kenwood maskina vår som vi kjøpte for penger vi fikk til jul. Må si det var veldig mye enklere denne gangen enn forrige gang hvor jeg stort sett hadde stavmikseren å ty til.

Oppskriften fant jeg på Trines matblogg. Mine ble kanksje ikke verdens beste, men jeg syns de ble skikkelig gode.



3 kommentarer:

  1. Jeg kommer med kaffe! hihI!

    Takk for fine tanker på mitt kunstinnlegg :)
    Alltid gøy å få litt debatt.

    klem

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg! :)
    De biscottiene så veldig gode ut. Biscotti er, i tillegg til pepperkaker, de eneste småkakene vi baker til jul. Men de egner seg jo hele året, for det er jo så godt. Perfekt til kaffen!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.