NIB: From within | Nullfiresyvni: NIB: From within

Sider

torsdag 10. januar 2013

NIB: From within

Endelig! Jeg rekker å bli med på NIB-utfordringen. Stort sett bommer jeg på dato eller klokkeslett. Eller så går dagene så fort at jeg rett og slett ikke rekker å ta et inspirerende bilde. Vet ikke om det er så inspirerende dette heller, men dette er nå meg. Oss.

Jeg liker godt det rene hvite, og kontrastene mot svart. Men vi kan ikke ha det sånn hjemme hos oss. Her er det mye grove materialer i tre, ull, betong og metall.  Og så må vi ha noen annerledes momenter. Som bokstavene i vinduskarmen...








18 kommentarer:

  1. Ja, det skal jeg si var annerledes! Og ganske tøft!
    Artig bidrag du stiller med!!
    Lykke til i utfordringen!
    Håper du får en NydeligFlott torsdagkveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. Digger bokstavene!! I blant alle gode og pene: GOD JUL, LOVE; HOME bokstavene føles "faen" bra etter å ha sett bidraget ditt :0)
    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Kult! Lykke til, Kirsti!
    Selv har jeg bare vært med på en utfordring, nyttårsbord, for noen år tilbake...
    Må kanskje prøve å henge med igjen?! Men denne gangen rekker jeg det ei!
    Klem Marie

    SvarSlett
  4. Hei og hopp:)
    Digger bidraget ditt!! Fønny, med noe litt annerledes:)
    Jeg rakk også utfordringen i siste liten. Her er store og små syke, en tolmodighetsprøve uten like. Jeg kastet meg rundt og knipset litt i kveldsmørket.
    Fin kveld til deg

    SvarSlett
  5. Haha..super fint bidrag...og et godt ord ...:-)

    Held og lykke

    Hej fra en gammel Torshov jente (Hegermannsgata)

    Lisbeth

    SvarSlett
  6. Fin bokhylla! Idag har jag en liten tävling i min blogg... :-) Ha en fin Fredag!

    SvarSlett
  7. Jeg humrer godt her, for det er så befriende å se noe helt annet i bokstaver enn det som er mest vanlig å se :) Annerledes og herlig! Lykke til i utfordringen ;)

    SvarSlett
  8. Hehe, så kult bidrag!! Digger ærligheten din!

    SvarSlett
  9. Herlig bidrag, er ikke fan av slike bokstaver (dog er det en liten selvmotsigelse siden jeg har JUL fremme en gang i året) men dine må en bare like!
    Lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett
  10. Haha, nå fikk du meg til å smile. :)

    SvarSlett
  11. Heisann:)
    Kjempefint bidrag, lykke til!

    Synes du har en flott og inspirerende blogg... et flott hjem med mange tøffe og herlige detaljer. Legger meg til som følger, og ser frem til å besøke deg igjen:)

    Ha en kos søndag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  12. Trakk ordentlig på smilebåndet da jeg så bidraget ditt:D Måtte bare inn å se:D Håper du vinner! Herlig å bli overrasket på denne måten:D hihi

    SvarSlett
  13. Haha, genialt!
    Lykke til i utfordringen :) - jeg liker det *tommelopp*

    SvarSlett
  14. Det der var en skikkelig magnet for nyskjerrigheten. Kjempefin stil du har. Legger meg til som følger. Ta gjerne turen innom min blogg også hvis du har lyst: marianneleonora.blogspot.no

    hilsen Åsne

    SvarSlett
  15. Befriende ærlig :) og en ordentlig blikkfang, Heier på deg Hilsen Tone

    SvarSlett
  16. Endelig noen som er like ærlig som meg:D døds tøfft!!!
    ønkser deg en fin torsdag!
    //Karoline//

    SvarSlett
  17. Herlig herlig herlig! Eg elsker bokstavene dine, det treng ikkje stå love overalt heller! Forfriskande :-)

    Klem Eli

    SvarSlett
  18. Haha, faen, jeg elsker det! Frisk pust.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.