Mitt 2012 | Nullfiresyvni: Mitt 2012

Sider

mandag 7. januar 2013

Mitt 2012

Puh. Det ble en lang pause fra sosiale medier. Nå merker jeg overskuddet til å bevege meg så smått tilbake. Vi, som alle andre, lå sjuke i jula. Så har vi jobbet med søvnrutiner for lillemann, vet ikke om jeg akkurat kan si med stort hell. Jeg er i gang med medlemsbladet for jobben min som jeg holder på med under permisjonen, og henger som vanlig etter. Også har vi begynt på lille gutt sitt rom, som fram til nå har vært et lager. Herregud så mye dritt man klarer å samle opp på veldig kort tid. Vi ble ikke ferdige i helga som jeg tenkte, for å si det sånn. Kjøkkenet skal pusses opp og vi er i gang med planene der. Først må vi nok komme til enighet om vi skal ta hele greia (jeg) eller bare noen skjønnhetsløft (mannen).

2012 var året jeg gikk gravid og året Max ble født. Fra jeg ble gravid endret hele livet seg, men jeg vil si jeg var veldig forberedt. Jeg var ikke så forberedt på tålmodighetsprøven det er å gå to uker over termindato. Jeg var heller ikke forberedt på brystbetennelser. Og det ble mange av dem og livet på den fronten var stort sett dritt i et par måneder. Jeg var derimot forberedt på lite søvn, hvor mye en baby krever og hvor lite tid man for til alt annet.



2013 er året jeg skal kose meg hjemme i permisjon med Max. Vi skal som sagt pusse opp kjøkkenet, fikse på soverommet vårt som nå blir soverom/kontor (ja jeg vet man ikke bør gjøre annet enn å sove der, men sånn er det når man ikke har allverdens med plass) og soverommet til Max skal gjøres klart til han skal inn der (om ikke så lenge. Må bare få litt orden på denne sovingen). Max skal lære seg noen ord, lære å krabbe, så å gå. Han begynne i barnehagen og ake i bakkene utenfor med pappaen.

Jeg tror 2013 blir bra. Hva med deg? Hvilke planer har du for 2013?

3 kommentarer:

  1. Hei fine du!:)
    Huff det har gått sååå mye sykdom rundt i det siste altså...både jeg og familien har fått litt også...men heldigvis ikke av "verste sort";) Håper det står bedre til hos dere og at formen snart er kanll!:)

    Forøvring var du såååå fin som gravid! Bildet var nydelig! Og lille gutten likeså!:)

    Godt nytt år til deg, fine!
    ...håper vi sees igjen i løpet av 2013 jeg:)

    Go`klem

    SvarSlett
  2. Høres ut som 2013 blir et bra år for dere :) Selv aner jeg ikke hva 2013 har å by på, så jeg får vel bare vente å se... ;)
    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Koselig å ha deg tilbake!
    Her har det også vært sykdom i jula, tror ALLE var syke jeg...

    Fint bilde av deg, og mye spennende som kommer til å skje i 2013.
    Her jobber vi også med soverutiner, phu, for en tålmodighetsprøve. Har gjort det før da, så det hjelper å vite at det går seg til!

    Ønsker deg en fin uke ;)

    klem Kristine

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.