Lekkert hjem | Nullfiresyvni: Lekkert hjem

Sider

onsdag 16. januar 2013

Lekkert hjem

Ble skikkelig inspirert av dette hjemmet. Liker godt materialene, grove stoffer, skinn, metall, tre... Og fargene. Grått, hvitt og svart er det som går igjen i garderoben. Hjemmet har fått en fargedæsj her og der.

Jeg legger også merke til at lyst tre og furu er på vei tilbake. Ikke på samme måte som på 90-tallet kanskje, men på gulv, benkeplater, hyller og andre detaljer ser vi mye av dette fremover.

Hva syns du om lyst tre/furu? Fortsatt lei etter 90-tallsbølgen eller klar for "en ny runde"?








bildene er hentet fra folkhem via my paradissi

6 kommentarer:

  1. Beautiful beautiful inspiration!!!

    SvarSlett
  2. Nydelig inspirasjon,elsker bildene:))
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Herlige bilder!
    Håper alt er bra med dere
    klem Hege x

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kirsti,
      takk for hilsen fra deg!
      Jeg må ha det sånn ellers så får
      jeg mange rare kommentarer.. mye spam,
      men prøver å finne ut av en annen måte
      jeg kan gjøre det på for jeg hater robotbekreftelse.
      Ha en fin kveld! klem Hege x

      Slett
  4. Finfin inspirasjon, og tøffe furudetaljer mot det sarte hvite og grå. Interiørtrender er spennende, og en trenger ikke bestandig å la seg rive med.

    Jeg synes bidraget ditt i NIB utfordringen var stilig! Jeg liker at du velger annerledes og mer utfordrende enn andre. Særpreg er gøy. Jeg liker det, men velger likevel harmonisk og enkelt. Litt hjerter får alltid plass. :-)

    Jeg kommer snart igjen.
    Nyt torsdagskvelden.

    SvarSlett
  5. Selv har lyst furugulv og jeg elsker den fløyelsmyke feelingen over det...
    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.