Den som hadde en leilighet i Brooklyn Heights | Nullfiresyvni: Den som hadde en leilighet i Brooklyn Heights

Sider

mandag 21. januar 2013

Den som hadde en leilighet i Brooklyn Heights

Danske Line Klein er rett og slett fantastisk. Denne gangen er det bildene i siste RUM jeglar meg inspirere av. Jeg er litt rastløs om dagen. Må gjøre noe hjemme men klarer ikke helt å finne ut hva det er jeg vil gjøre. Kanskje det er vissheten om at vi ikke skal bli her for evig og alltid som legger en demper på kreativiteten...

Jeg elsker gulvene og de fantastiske vinduene i denne leiligheten. God takhøyde og amsse lys er et must for meg.

Har du noen nye prosjekter på gang?




bildene er hentet fra Line Klein

5 kommentarer:

  1. Herlige bilder fra ein flott heim:)har mange prosjekter eg kunne tenkt å starte på men det koster så masse så blir nok ikkje noko...enda:)

    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Herlige inspirasjonsbilder!:)
    ..takk for at du deler:)

    Me like!:)

    Ønsker deg en flott uke, søta!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. LOVE IT!
    Da vi var i NY i høst bodde vi i en leilighet i Jersey og jeg elsket den! FAB!

    Deilige inspo bilder :)

    Nå kan jeg med hånden på hjertet si at jeg er fornøyd med leiligheten vår, så ingen prosjekter på gang. Noen ganger er det bare deilig å nyte også :)

    Herlig tirsdag til deg, her skinner solen og humøret er på topp - kan man ønske seg mer?!
    klem
    -Maia

    SvarSlett
  4. Så deilig med høye tak og luftige rom - herlig inspirasjon!
    Vi har to prosjekt på gang men siste ukene stoppet det litt opp. Vi skal ommøblere og bytte ut noen møbler i stua, håper på litt mer luft. Og så holder vi fortsatt på med A sitt rom (der tar det tid siden han liker det best som det er;). Gleder meg til vi blir ferdig:)

    Håper dere har det godt i kulden, vi skal nedover om noen uker og håper det blir litt mildere da;)
    God klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Fantastisk leilighet!
    Jeg har ALLTID prosjekter på gang, men jeg er kanskje ikke så flink til å dele de på bloggen min... Hjemmet mitt er så viktig for meg, og jeg tror jeg aldri noen gang blir helt ferdig for jeg får stadig nye impulser ;)

    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.