Barnemat | Nullfiresyvni: Barnemat

Sider

onsdag 30. januar 2013

Barnemat

Jeg har overrasket meg selv, og de fleste som kjenner meg med å lage mat til Max fra bunnen av. Jeg syns ikke det er spennende å kokkelere og bruker sjelden lang tid på å lage middag. Til og med pannekaker kommer fra pose hos oss. Men nå har jeg altså fått det for meg at jeg skal lage mat til Max.

Så nå har vi både smoothie (mango, banan, pære og eplejuice) i posjonsposer og laksemiddag (laks, potet, gulrot og pastinakk) i fryseren. 



 
 Max liker laks

I kveld skal disse boksene fylles med kyllingmiddag

8 kommentarer:

  1. Så flink du er:) Jeg lagde mye fruktmos i starten, men nå er det ikke hver dag vesla spiser det så er håpløst å ta opp fra fryseren også spiser hun det ikke og det må hives. Men før da hun spiste det fast, så funket det supert:) Hadde vi hatt mer fryseplass skulle jeg laget mer hjemmelaget mat jeg også.

    SvarSlett
  2. Åååå, nå fikk jo jeg litt dårlig samvittighet da… Eller et spark bak:)
    Jeg skal også lage, i kveld faktisk! Hvordan får du de helt klup-frie? Stavmixer?
    Supert at du legger ut hva du har i de ulike rettene. Deling liker vi:)

    Ha en fin dag, og kos deg med lillegutt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. JA jeg bruker bare stavmikser. Max liker at det ikke er helt suppe, men syns stavmikseren kan finmose også hvis man trenger det.

      Lykke til i kveld :)

      Slett
  3. Så flinke du er,eg kjøpte alltid glass sjølv om eg burde hatt laga sjølv,billigere er det og:)

    Fin dag til deg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Jeg synes du er flink som lager egen mat, jeg gjorde det et par ganger med mine to men det ble ikke noen vane for å si det sånn;)

    Fin onsdag til deg, og god klem
    Og du; takk for at du er med på GA-en min - lykke til:)

    SvarSlett
  5. Herlig! Husker jeg også fikk det for meg å lage mat til barna fra bunnen, og det gjorde jeg en periode når de var små. Kjenner igjen den gode følelsen av å vite hva de fikk i seg ;) Jeg er også av jo-raskere-jo-bedre-middag-dame!;)

    Kult med sævver på lillegutt sitt rom da! :) Hihi

    Ha en super dag!

    //Beate

    SvarSlett
  6. Så flink du er :) Sikker på at Max er veldig glad for å få så deilig, hjemmelaget mat :)
    Klem Marie

    SvarSlett
  7. Nydelig gutt du har!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.