fredag 18. januar 2013

Årets farge: LILLA

I går lanserte Fargerike årets farge, LILLA.
Lilla kommer i så mange fine nyanser så det er massevis å boltre seg i.

Rommet mitt i leiligheten til mamma ble malt lilla før jeg flyttet ut. En vegg var mørk lilla og resten lyse som boblene under.


Årets farge

Årets farge by kirstielisabeth

 
Nå syns jeg de mørke nyansene som går mer mot plumme er fine. Tror ikke jeg ville malt en hel vegg i dag, men noen små drypp kunne fått plass hjemme hos oss, som feks disse stjernene. Hadde vært veldig fine på rommet til Max.




Er du glad i lilla? Kommer du til å male et rom eller kanskje en vegg i årets farge?

2 kommentarer:

  1. hehe så utrolig moro:D
    jeg er veldig glad i lilla også^^
    håper du får en fin helg!
    //Karoline//

    SvarSlett
  2. Hei søta,
    jeg er ikke så glad i lilla. Syns disse årets farge er så rare, ingen farge som folk bruker ellers liksom... men nå er ikke jeg så trendy.

    Takk for fine ord inne hos meg, søta! Det varmer og glede <3
    Ønsker deg en fin søndag, her har vi rukket en tur ut i løypa og nå har jeg satt en bolledeig og skal bare nyte denne nydelige dagen!

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.