Torsdagstema: Stue/ vinnere av give away | Nullfiresyvni: Torsdagstema: Stue/ vinnere av give away

Sider

torsdag 13. desember 2012

Torsdagstema: Stue/ vinnere av give away

Torsdagstema hos Fabriken er denne gangen VARDAGSRUMMET. I vår stue er det for tiden to babygymmer, to fulle tørkestativ, utallige julegaver og endel leker. Med andre ord- fint lite spennende å ta bilde av. Så jeg har lett litt i arkivet. Det får gå for denne gang.





Vinnere av neglelakkene ble Marte- som får Bahama Mama, og Marie- som da får Stylenomics. Send meg adressen deres på mail så skal jeg få sendt av gårde i morgen og dere bør ha dem til jul!

4 kommentarer:

  1. Så fint ni har det! Hur gammal är bebisen nu? :-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Digger bildene dere har over sofaen, super kule :)
    Og tenk at jeg vant!!! Helt utrolig for jeg vinner virkelig aldri noe, hehe... Ble skikkelig glad nå altså! Tusen takk :)
    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Så fint ni har det! Söt liten bebis!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne,
    og fortsatt god helg til deg.
    Varm klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.