Pakke pakke klippe klippe | Nullfiresyvni: Pakke pakke klippe klippe

Sider

tirsdag 11. desember 2012

Pakke pakke klippe klippe

Vi hakke tid for vi må finne skjegget

I år er første gang jeg virkelig føler på julestria. Litt stressa med tanke på både jobb som skal gjøres og ting som skal fikses før jul. Alle dagene frem til og med tredje juledag er fylt opp med besøk, noe som er kjempekoselig. Men det gir lite tid til andre ting. Så jeg må benytte meg av tiden etter at Max har lagt seg.

I dag pakket jeg inn alle julegavene vi har kjøpt til nå. Vi er nesten ferdige. Å pakke inn gaver syns jeg er veldig hyggelig. Skulle gjerne hatt enda mer tid til fancy pakkepynt.






Max overrasker alle med kalender med bilder av seg selv i år


Og egne merkelapper med bilder av nettopp Max





Koser du deg med å pakke inn gavene eller lar du butikken ordne det for deg?

(ps. husk å bli med på give awayen min. Jeg trekker to vinnere på torsdag)

4 kommentarer:

  1. Synes det var vel så fancy jeg! Super fine kort da :)
    Jeg er kjemp glad i å pakke inn gaver jeg og. Pakker ALLTID inn selv, ikke butikken ;)
    Klem Marie

    SvarSlett
  2. Superfine gaver! Elsker å pakke inn selv! Og jeg har samme stempelsett :D Helt topp!
    Gavelappene var jo bare helskjønne!! Kan jeg spørre hvor du har bestilt dem?
    Nyt denne deilige adventstida<3
    KLEM

    SvarSlett
  3. Jeg synes det var fine pakker! Jeg liker også å pakke inn selv, synes ikke de i butikken gjør seg så veldig flid... Det var veldig hyggelig å hilse på deg hos Hviit også! Jeg har hatt litt hektiske dager i det siste, så har ikke hatt tid til å besøke bloggen din før nå! Men nå skal jeg lese meg litt opp!

    Klemmer! :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.