Jul i vårt hus | Nullfiresyvni: Jul i vårt hus

Sider

søndag 9. desember 2012

Jul i vårt hus

Det begynner å bli litt mer julete her hjemme. Et lite tre er kjøpt inn. Bambi må med. Og julen i et nøtteskall. Til inntekt for frelsesarmeen. Ettersom vi skla være her på julaften må vi jo pynte litt ordentlig i år. Har fremdeles ikke bestemt meg helt for hvordan det skal bli. Neste helg skal vi besøke lillebror i København så jeg regner med pyntehandlingen finner sted der...

Jeg ser ikke ut til å klare dette med datoer så godt, så vi rakk ikke NIB denne gangen heller... jaja

Dette blir mitt bidra til søndagsbilde hos Fabriken.



 julen i et nøtteskall

ps. Har du husket å delta i give awayen min?

3 kommentarer:

  1. Heisann, koselige julebilder :) Vi skal også feire jl hjemme, liker faktisk det best, minst stress ;) Nå skal jeg kose meg på bloggen din, legger meg til som følger ;) Ha en fin dag.
    Janne

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder!

    Jeg har litt fri neste uke, så om du vil møtes til en kaffe og få lyslenka di hadde det vært kos :)


    tlf nr mitt er 479 54 237.

    Håper alt er bra med deg, kjære!
    Her har jeg havnet helt bakpå med blogging og det som er... men rekker alltids innom nydelige bloggerinaer som deg *smile*
    klemklem

    SvarSlett
  3. Sæt bambi! Førjulsshopping i Køben høres ikke dumt ut nei. Ikke vanskelig å få pyntet huset etter en sånn tur. :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.