Jeg feirer med give away | Nullfiresyvni: Jeg feirer med give away

Sider

søndag 2. desember 2012

Jeg feirer med give away

Jeg startet med å blogge for å lære mer om sosiale medier. Så har det blitt mitt lille fristed hvor jeg deler inspirasjon og litt om oss på 0479. Min lille blogg har nå hatt over 50 000 besøk, over 100 følger med og jeg har publisert over 500 innlegg. Det syns jeg at bør feires med en give away. Jeg syns det er veldig moro å blogge og setter stor pris på alle som titter innom meg.

Ettersom vi er midt i festsesongen vil jeg gi bort to neglelakker i årets farger, nemlig burgunder og grønn. Er veldig glad i Essie lakkene og har som regel farge på neglene. Litt glam i hverdagen må man jo ha!



Jeg har valgt å gi bort to av mine favoritter. Begge er litt mørkere når du får den på neglene enn det ser ut på bildet.


to nederste bildene er lånt fra essie

Dette må du gjøre for å være med i trekningen:

1 lodd for å legge igjen en kommentar med hvilken farge du helst vil vinne
1 lodd for å følge bloggen
1 lodd for å dele det øverste bildet i et innlegg på egen blogg og lenke tilbake til meg

Med andre ord har du hele tre muligheter til å vinne (skriv i kommentarfeltet hva du gjør). 
Du må ikke ha blogg for å være med, men da må du legge igjen e-postadressen din slik at jeg får tak i deg.

Jeg trekker to vinnere 13. desember så jeg rekker postgangen før jul.

19 kommentarer:

  1. Vil gjerne være med å feire :)
    Er allerede følger, så 2 lodd til meg!
    Ønsker meg Bahama Mama!
    *veronika

    SvarSlett
  2. Kaster meg også med på feiringen, og trekker 2 lodd.
    Ønsker meg Stylenomies :)
    Mona

    SvarSlett
  3. 2 lodd på meg :) ønsker meg Stylenomies

    annikensloreid@gmail.com

    SvarSlett
  4. 2 lodd :-)
    Ønsker meg Bahama Mama.

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Takk for sist, det var veldig koselig. Håper vi sees en annen gang også:)
    Jeg kjører på med tre lodd, og håper på vinnerlykke. Link kommer nok ikke før i kveld på bloggen min, men den kommer:)
    Flott søndag til deg

    SvarSlett
  6. Gratulerer med fine tall, jeg blir gjerne med og feire og trekker full pott!
    Er jeg heldig å vinne ønsker jeg meg Bahama Mama:)

    Fin søndag og god klem
    og lykke til med prosjektet deres;)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med så flotte tall og så fine blogg du har,legger meg til som følger:)
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Hei, Stylenomies, legger meg til:)

    Klem

    SvarSlett
  9. Prøver lykken med to lodd, likte kjempegodt den varme plommefargen!

    Ønsker deg en fin kveld videre!

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne trekke 1 lodd. Har ingen blogg, så hvis jeg er den heldige kan du nå meg på: monica.sastre@gmail.com

    Tror jeg kanskje falt litt for Bahama Mama, men ja, begge to var jo helt nydelige da!

    SvarSlett
  11. Jippi! Giveaway! OG med neglelakk. Ikke dårlig. Jeg er avhengig av neglelakk og går ALDRI uten, hehe. Prøver lykken med 2 lodd: 1 for kommentar og 2 for å følge.
    Jeg er veldig glad for at du finnes her i bloggverden. Setter veldig pris på å følge med på alt det spennende du viser/skriver om. Så håper du fortsetter leeeenge...
    Klem Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Og vips så glemte jeg å si fargen: grønn! For det har jeg ikke fra før ;)

      Slett
  12. Hei du!

    jeg vil gjerne være med, vet du ;)
    Ønsker meg den grønne, om jeg har vinnerlykke!

    3 lodd på meg, ligger link på siden min ;)

    God helg til deg!
    Klem Kristine

    SvarSlett
  13. Heia, jeg er med! Følger deg og har delt bilde og link :) Ooog jeg ønsker meg den plommerøde Bahama Mama :D God adventstid!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Bahama mama høres akkurat som en kald mama fra Norge trenger nå. To lodd til meg. :)

    SvarSlett
  15. Synes begge fargene var fine jeg - så om jeg vinner blir jeg glad uansett farge :)

    ine.myrland@gmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg prøver lykken med 2 lodd - kommentar og følger bloggen. Ønsker meg en grønn en :)

    SvarSlett
  17. 2 lodd fra meg:-) Ønsker meg sort :-D
    Liker og følger.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.