Hviit ønskeliste | Nullfiresyvni: Hviit ønskeliste

Sider

fredag 14. desember 2012

Hviit ønskeliste

I går var jeg en tur hos Hviit igjen. Skulel bytte noe. kom tilbake med mer enn det jeg skulle bytte selvfølgelig. Allikevel er det ikke vanskelig å ønske seg mer fra denne herlige butikken.

Denne gangen ønsker jeg meg sengesett til pjokken, NUD-lampe til kjøkkenet, boliblokk fra Kähler, finfin stol til kontoret og en liten stjernebolle.


I morgen går turen til lillebror og Køben. Gleder meg.

2 kommentarer:

  1. Å, for et herlig søtt sengesett... og lampen og stjernebollen var også VELDIG fint! :)

    SvarSlett
  2. Mye fint :)
    Takk for neglelakken, forresten! Den var super fin. Har den på nå ;)
    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.