Give away hos Fjellborg | Nullfiresyvni: Give away hos Fjellborg

Sider

mandag 10. desember 2012

Give away hos Fjellborg

Fjellborg har en fantastisk give away. Man kan rett og slett vinne det man ønsker seg i fjellborg-shoppen! Jeg syns Fjällräven Kånken mini er superkule, og veldig trendy for alle Torshovs- barnehagebarn. Gud forby om min Max ikke skulle være trendy til barnehagestart. (Inkluderer *blunkesmiljefjæs* for å indikere ironi).

Så jeg ønsker meg denne sennepsgule varianten. For å redde Max' rykte og fordi jeg syns den er veldig tøff.




Bildet er lånt fra fjellborg

ps. har du husket å melde deg på give awayen min?

1 kommentar:

  1. De er så fine de sekkene :) Kjøpte en lilla til faddebarnet mitt i 1 års dagen hennes i fjor! Veldig tøff i gul da!
    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.