Bloggtreff hos Home and Cottage | Nullfiresyvni: Bloggtreff hos Home and Cottage

Sider

onsdag 5. desember 2012

Bloggtreff hos Home and Cottage

I går var jeg på førjulstreff hos H&C. Bare det å komme ut noen timer uten barn er jo helt herlig. Misforstå meg rett. Max er fantastisk, men deler på ingen måte shoppinginteressen min...

H&C jentene disket opp med deilig hvit julegløgg (hvor var den fra tro..?) med tørket eple og kanel og julecupcakes. Vi fikk høre litt om kommende trender (må si jeg gleder meg spesielt til egne putetrekk til hotellputene) og årets juletrender.




 Grønt og brunt er en av juletrendene hos H&C


Vi bloggere ble oppfordret til å dekke vår egen kuvert av ting i butikken. En morsom utfordring. Jeg gikk for en enkel julelunsjoppdekning. Kanskje ikke det mest spennende, men i jula blir det så mye pynt og inntrykk at jeg syns det ofte er deilig med det enkle- hvitt, tre, lin og litt brunt...



 Stjernene og servittene ble med meg hjem


 I tillegg fikk vi noen fantastiske goodiebags- bolig pluss, svibel, røde lys, gavepapir, merkelapper,l julekort...

 Tusen takk for en hyggelig kveld!


(ps. har du husket å delta i give awayen min?)

1 kommentar:

  1. Så moro ut. I Frankrike har man ikke enda skjønt hvor viktig det er å være snille med bloggere.. Tror jeg må til Norge snart for å være med på bloggtreff. Kjempefint bilde av deg
    klem Hege x

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.