tirsdag 13. november 2012

Vi skal pusse opp

I det siste har vi vært på noen visninger, men ikke funnet det vi har vært på jakt etter. Problemet er kanskje at vi ikke helt vet hva vi er på jakt etter. Flerer ganger har vi vært på visninge for å se hvordan områdene er. Oslo er stort og det er ikke alle bydeler jeg kjenner like godt. Vi stortrives på Torshov, men her er det også noen utfordringer å imøtekomme om vi skal fortsette å bo her. Blant annet plass, få bygårder med heis og uteplass.

I første omgang har vi nå bestemt oss for å fikse opp leiligheten vi har. Hittil følger jeg at vi har bodd litt på vent. Ikke har villet gjøre de store tingene i tilfelle vi må selge og da taper på det. Men skitt au. Kan jo ikke tenke sånn i all evighet. Nå har vi bodd her i to og et halvt år. På tide med noe nytt.

Først er det kjøkkenet som skal få en litten oppfriskning. Hvordan det ser ut nå kan du se her, her, her og her.

Jeg liker så godt disse flisene og det hvite mot det svarte.


  bildene er fra sköna hem

Tror også en hvit vask blir fint til hvite fliser kontra stålvasken vi har i dag. Vet ikke om vi vil male skapdørene svarte enda eller la dem være hvite som i dag. Kanksje bytter vi ut hele kjøkkenet når vi først kommer i gang...



bildene er hentet fra ikea

En ting vi vet er at vi kommer ikke til å gjøre det selv denne gangen. Vi har nemlig tenkt til å forbli gift!

5 kommentarer:

  1. Heihei! Fin blogg du har. Her kommer jeg innom igjen, så legger meg til her jeg! Helt enig med flisene på disse veggene. vi har bestemt at slike fliser skal vi også ha på kjøkkenet neste gang vi skal gjøre litt der......
    Fin dag til deg!
    Kari

    SvarSlett
  2. Så stilig kjøkken du viser bilde av!! Liker veldig godt svart/hvitt kontrast!
    Masse lykke til med oppussing. Ikke dumt å la andre gjøre det:)
    Riktig god kveld!
    -Gunstig hilsen-

    SvarSlett
  3. Høres spennende ut! Gleder meg til å se fornyelsen! :D

    SvarSlett
  4. Nydelige Bilder du viser. Lykke til med oppussing ;-)

    SvarSlett
  5. Nydelig bilder, gleder meg til fortsettelsen! Likte veldig godt lysene over vasken :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.