torsdag 8. november 2012

Torsdagstema: Soverommet

Jeg er i gang med å fikse soverommet. Men så startet dette selvfølgelig en slags kjedereaksjon og nå skal vi fikse både kjøkken og stue også. Og ting tar tid når man har en liten en som ikke sover mer en en halvtime av gangen. Så til Fabrikens torsdagstema kommer et lite glimt av soverommet. Jeg orket ikke bruke halvtimen min på å rydde (spiste heller en rolig frokost og drakk en sterk kopp kaffe) så det blir rett og slett bare en liten sniktitt på soverommet vårt.

Her sover altså jeg og pjokken. Vuggen er laget av bestefaren til min (halv)søster og alle ungene har brukt den.




5 kommentarer:

  1. Godt å høre at du velger mat framfor å rydde. Det er veldig veldig lurt!
    Kjempe koselig med møbler som går i arv, spesielt når den er laget av en bestefar også.

    Jeg har også en liten tass som ikke liker å sove. Så husarbeid blir nedprioritert, og idag prioriterer jeg dette. Fornøyd med det valget:)

    Ha en flott Torsdag!
    klem Heidi

    SvarSlett
  2. Vilken mysig barnsäng
    Hoppas du har en bra kväll

    /Johanna

    SvarSlett
  3. Hei søte deg,
    så koselig vugge!

    Ønsker deg en nydelig helg, takk for at du titter innom og legger igjen de søteste ord! Du er underbar!
    klem Maia

    SvarSlett
  4. You cаn dеfinitеly see your expertіse within the articlе you write.
    The world hopes fοr more ρаssіonаte writers lіke you who aren't afraid to mention how they believe. All the time go after your heart.

    Feel free to visit my webpage - Chemietoilette

    SvarSlett
  5. If you are going for most excellent contents like
    I do, only visit this web page everyday since it gives quality contents, thanks

    Feel free to surf to my site ... Mannheimer Planetarium: Was kostet ein Kindergeburtstag? (Mannheim

    SvarSlett