ØNSKELISTE fra HVIIT.NO | Nullfiresyvni: ØNSKELISTE fra HVIIT.NO

Sider

fredag 30. november 2012

ØNSKELISTE fra HVIIT.NO

Selv om jeg nettopp var på bloggtreff hos Hviit og fikk med meg mye av det jeg ønsker meg hjem, er det så utrolig mye fint her at jeg ikke har problemer med å ønske meg mer... Hviit har i år også en ønskelisteutfordring og jeg ønsker meg:

Lys som luket jul og som man kan telle ned dagene til julaften med
Servietter som matcher spisebrikkene jeg kjøpte meg
Lyshus fra kähler (nå må jeg bare ha dem)
Sengetøy til lille pjokken


bildene er lånt fra nettbutikken til Hviit

5 kommentarer:

  1. Kjempefin ønskeliste:)
    Vi har kjøpt på solkysten, i Torrevieja om du vet hvor det er. ca 6 mil sør for Alicante:)
    Så deilig at dere også har mulighet for feriested når dere ønsker:)
    Jeg bare elsker Spania jeg:)
    Fin kveld til deg.
    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Så utrolig kult:)
    Ikke langt unna da nei;)
    Jeg elsker Spania <3
    Gledes!
    Stor klem!:)
    Janne

    SvarSlett
  3. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Kos å si hei til deg i farta på hviit! Nydelige du :) Jeg sender deg lyslenka så fort jeg finner den igjen i renoveringen hjemme hos oss *ler*

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.